З 1 січня 2021 р. заяви з необхідними документами для отримання послуг із комплексної реабілітації (абілітації) приймаються від отримувачів або їх законних представників місцевими органами районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).
Заяви з необхідними документами для отримання послуг із комплексної реабілітації (абілітації) також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади (далі - посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження місцевому органу.
До 1 березня 2021 р. посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймає заяву з необхідними документами для отримання послуг із комплексної реабілітації (абілітації), за наявності технічної можливості реєструє заяву та формує електронну справу (заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики) і не пізніше наступного робочого дня надсилає електронну справу відповідному місцевому органу засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики з дотриманням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронні довірчі послуги”, “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”.
З 1 березня 2021 р. заяви з необхідними документами для отримання послуг із комплексної реабілітації (абілітації) в установі приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи.